TIROL AUSTRÍAC

17. Oetz

Volíem anar a veure les vistes de l’estació d’esquí d’Oetz (Hochoetz), i ens vam presentar al poble i vam aparcar a l’aparcament de la mateixa estació d’esquí. Ens va faltar temps i ja agafàvem el telecabina que ens portaria a dalt les muntanyes, anomenat “Acherkogelbahn” (dels 820m d’Oetz als 2020m del Panorama Restaurant). Les vistes, a mesura que anàvem pujant, eren cada cop més espectaculars. Des de dalt es veia perfectament la vall d’Ötztal:

Els horaris del telecabina durant els mesos d’estiu son de 9:00h a 16:30h, i els preus de l’ascens i el descens és de 19,00€ pels adults i 10,50€ pels nens. Amb la tarja Ötztal Premium Card surt gratuït.

Vam decidir fer una caminada, anomenada “Rotes Wandl”, la qual et portava en un recorregut circular des del Panorama Restaurant a un mirador de la vall d’Ötztal. La caminada és completament plana, considerada de dificultat molt fàcil, dura uns 30 minuts i recorre 1,5km.

Vistes de Hochoetz des de Rotes Wandl:

La caminada és circular i panoràmica, fàcil i familiar, condueix suaument cap amunt i cap avall a través de boscos de pins i els camps de roses alpines. Hi ha tantes coses per explorar i admirar al llarg de la ruta…

Vistes des del mirador de la creu de Rotes Wandl:

El camí de retorn condueix a través del rastre d’animals salvatges fins a Widiversum i el Restaurant.

Vistes d’Ötztal des de Rotes Wandl:

L’incomparable Widiversum Hochoetz ofereix diversió i acció il·limitades per a tots els estiuejants joves i grans a 2000 metres sobre el nivell del mar:

Per els nens, aquesta és l’autèntica atracció d’aquest lloc:

El Adventure Playground per a nens a Oetz promet aventures il·limitades, inclòs també un viatge a la història minera de la zona. I la petita mascota animada, Widi, la ovella muntanyenca resident en la regió de Oetz, et portarà als millors llocs d’excursió a Ötztal. T’esperen unes vacances familiars inoblidables:

I encara no en tenien prou:

Amb una superfície de 3000m² enmig de l’impressionant paisatge alpí del vall inferior d’Ötztal, hi trobaràs un veritable paradís d’aventures per els hostes més joves: 20 estacions interactives plenes de diversió i l’encantadora mascota Widi, una autèntica ovella muntanyenca local, ofereixen activitats i entreteniment a mesura per als nens enmig de la naturalesa:

Aquest parc d’aventura era realment increïble:

Un cop cansats de jugar, vam anar a buscar lloc per dinar i fer una caminada al mateix temps. Vam decidir d’anar a la cabana de Bielefelder Hütte, a cota 2.150m. La caminada era d’uns 15 minuts en pujada, fàcil. Vistes del Panorama Restaurant i del Widiversum des del camí a Bielefelder Hütte:

I pel camí ens vam trobar amb algunes sorpreses i vam fer amics:

Finalment ens vam poder asseure a taula i gaudir d’aquest dia magnífic, a Bielefelder Hütte. Això és vida…

Adjuntem la documentació gràfica de l’estació de Hochoetz a l’estiu, amb tota la informació turística i el plànol: