VIETNAM

Dia 17: Excursió a la Badia de Halong: Navegant per la Badia + Bany i pujada a un mirador dalt d’una roca-illa + Poble de To Go Nau

En el nostre segon dia a la badia de Halong el passarem en la seva major part, navegant per les illes i illots de la mateixa, captant instantànies inoblidables i empapant-nos del paisatge de la badia. A migdia ens fem un bany a una platja delimitada, i tot seguit pugem a un mirador ubicat dalt d’una roca-illa. Les vistes son per emmarcar. Després de moments de navegació, passem i observem el poble de cases flotants de To Go Nau. Només ens queda retornar a l’embarcador de Bai Chay, i que ens portin amb la furgoneta fins al nostre allotjament de Hanoi, abans de sopar.
Índex:
1. Navegant per la badia
2. Bany i pujada a un mirador dalt d’una roca-illa
3. Poble de To Go Nau

Al matí el passem navegant per entre les roques i els illots característics de la badia de Halong.

Paisatge singular
Navegant per la badia

El guia ens explica que els pescadors han posat un nom a la majoria de les roques que estem veient.

2. Bany i pujada a un mirador dalt d’una roca-illa

Abans del migdia ens aturem novament per poder nedar en una platja delimitada. En aquell mateix punt, el guia ens condueix caminant fins al cim d’una illa des d’on obtenim unes vistes força espectaculars d’una bona àrea de la badia de Halong.

Bany a la badia de Halong
Pujant al mirador de l’illa
Les panoràmiques son a 360º un cop arribem a dalt del mirador
Panoràmica des de dalt del mirador
A sota es veu la platja on ens hem banyat
Vista des del mirador de l’illa

3. Poble de To Go Nau

Un cop baixem del mirador, la navegació amb el creuer continuarà ara per anar a buscar un poble de pescadors de cases flotants, anomenat To Go Nau. Mentrestant, ja ens hem familiaritzat amb els paisatges de la badia de Halong…

Navegant per la Badia de Halong
Formes i més formes de les roques càrstiques
Tindrem un record inesborrable de la nostra visita a la Badia de Halong
To Go Nau

Poble de cases flotants de To Go Nau. És un poble de pescadors que segons el guia hi ha una escola flotant i tot. Viuen de la pesca i de la cria de peixos a sota de les cases.

Ens acomiadem del poblet de To Go Nau i de tota la badia de Halong. Realment, aquest creuer de dos dies ha valgut molt la pena. Tornem a l’embarcador de Bai Chay, per anar a buscar el transport que ens ha de portar a Hanoi.

Adjunto un mapa de google maps amb l’itinerari concorregut en el dia d’avui i amb el marcatge de les atraccions i monuments més importants que hem vist o visitat (de la Badia de Halong al nostre hotel de Hanoi):